Clarissa Copenhagen

Shop

Handels- og leveringsbetingelser

Handels- og leveringsbetingelser

Betaling

Clarissa Copenhagen (CVR DK 37973076) modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Clarissa Copenhagen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. 

Levering

Alle ordrer pakkes og sendes afsted inden for 1-2 hverdage. Vi bestræber os på at afsende ordrer hver dag, men der kan opstå længere leveringstid i perioder med ekstra travlhed, ferie og helligdage.

Clarissa Copenhagen tilbyder forskellige fragtmetoder, og levering afhænger af den valgte fragtmetode. Hvis du har angivet forkerte leveringsoplysninger bedes du hurtigst muligt kontakte det valgte leveringsfirma eller Clarissa Copenhagen på kontakt@clarissacopenhagen.dk  

Der tages forbehold for forsinkelser hos leveringsfirmaet, og Clarissa Copenhagen kan ikke holdes ansvarlig for bortkomne varer, forsinkelser i forbindelse med leveringen, forkert opgivet adresse eller manglende navn på modtagers postkasse.  

Reklamationsret

I henhold til købeloven gives 2 års reklamationsret, hvilken gør sig gældende ved fejl i materiale og/eller fabrikation. Vi kræver dokumentation for den pågældende vare.

Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen, manglen eller skaden er opstået grundet fejlbehandling samt ved almindeligt brugsslid og slitage. Det er desuden en forudsætning, at manglen var til stede ved modtagelse, og køber bedes hurtigst muligt efter modtagelse give Clarissa Copenhagen besked herom.

Da det er uundgåeligt, at guld- og sølvbelagte smykker ikke vil oxidere og antage en mørkere farve over tid, anses dette ikke som reklamation.

Ved reklamation kan Clarissa Copenhagen kontaktes på kontakt@clarissacopenhagen.dk  

Import og fortoldning

Internationale ordrer kan være underlagt lokale skatter, told, afgifter og gebyrer opkrævet af destinationslandet. Disse omkostninger er ikke inkluderet i ordren, og modtageren af forsendelsen er ansvarlig for enhver form for importgebyrer og ekstra omkostninger, der måtte fremkomme.

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, kan der rettes henvendelse til kontakt@clarissacopenhagen.dk. Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Forbrugere med bopæl i et andet EU-land kan angive klage i EU Kommissionens online klageplatform, som findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/